Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2010 23:01 - За Айнщайн, тъпите вицове и странните мании
Автор: jackysparrow Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1512 Коментари: 3 Гласове:
0



Винаги съм знаела, че начинът ми на мислене е много по-различен от този на останалите. Разбирам някои неразбираеми неща, а не разбирам разбираемите. Често виждам много смисъл в абсолютно безсмисленото, и никакъв в напълно смислените неща. За да разбера голяма част от тъпите вицове, трябва да помоля някой да ми ги обясни. Чуя вица, и всички се смеят, а само аз стоя и се чудя... Също така имам много и странни мании. Манията за "кръгли" числа. Ако числото на силата на звука на телевизора не завършва на 5 или 0... направо полудявам. Същото е и със звука на компютъра. Книгите ми трябва да са подредени по големина, от най-голямата към най-малката. Най-голямата трябва да е най-отдолу или най-вляво, зависи от положението на книгите, и съответно най-малката - най-горе или най-вдясно. Ако не е така, избеснявам и се хващам да ги подреждам. Банкнотите в портмонето ми също имат определена подребда. Най-големите са най-отзад, и всички са обърнати така, че цветните им, лъскави лентички да са отпред вляво. Ако някой ми ги разбърка - полудявам. Също така имам мания да снимам напълно безсмислени и банално обикновени неща. Разцъфналият ми карамфил в саксията, странната поза на някоя котка, красива форма в листата на дърветата, и най-голямата ми фотографска мания - облаците. Точно те ме пленяват по някакъв странен и необясним начин. Дори и в буреносните, черни облаци виждам красотата и мощта на безстрашната природа. Също така много държа на вещите си, заради което баба ми често ме нарича "плюшкин" (човек, който събира всякакви боклуци и не иска да ги хвърли). Просто и в най-глупавите неща виждам някаква сантиментална стойност. Тази вещ ми напомня за някое хубаво преживяване, другата пък ми напомня за грешка, която никога повече няма да допусна, и така нататък. И винаги съм се чудела защо е така. До онзи ден. След поредно урочасване отидох при една баба, да ми лее куршум(не се смейте, вярвам в такива неща) за да ми мине. И тази баба ми каза, че имам много рядко срещан аналитичен ум. В първия момент се зачудих, не можех да схвана какво точно има предвид с "рядък аналитичен ум". Казах това на майка си, и я питах как така рядко срещан аналитичен ум и какво точно трябва да значи това. И тя ми отговори, че е нещо като ума на Айнщайн. Хъх, казах си, как ли пък не. Но като се замислих, много неща почнаха да ми се изясняват. Маниите, невъзможността за разбиране на тъпи вицове(които, между другото, наистина винаги анализирам, за да открия смисъла), виждане на смисъл там, където го няма и обратното. Е, естествено не очаквам да стана велик гений, като Айнщайн, и да измисля някакъв нов вид бомба или нещо такова... Просто ще си живея спокойно, знаейки, че ще направя нещо велико, ако не за целия свят, то поне за някой, за който аз съм целия свят.
   И накрая едно послание за други, които имат подобен на моя ум и анализират всичко - спрете да анализирате живота си до най-малката му градивна частица, спрете да анализирате всяка една глупост, с която се сблъсквате, и просто се оставете течението да ви носи. Така живота е много по-приятен и забавен ;)



Тагове:   Айнщайн,   мании,


Гласувай:
0



1. анонимен - МАМКА МУ....
17.07.2010 23:44
НЕ МОГА !
НЕ МИ Е В ХАРАКТЕРА ДА СЕ ОСТАВЯМ НА ТЕЧЕНИЕТО!!
ПРОСТО НЕ СЕ ЧУВСТВАМ ТОЛКОВА ВЕЛИК И С АНАЛИТИЧЕН УМ ,КАТО ТЕБ И АЙНЩАЙН!
ТОВА Е!
ЩЕ СИ УМРА ГЛУПАК, ЗАЩОТО СИ ИМАМ ЦЕЛИ В ЖИВОТА, КОИТО ГОНЯ!
цитирай
2. анонимен - ...
18.07.2010 00:26
виж, съвсем не съм имала предвид, че другите са глупави, или че не трябва да имаш цели в живота. просто исках да кажа, че понякога е по-добре да се оставиш течението да те поноси, отколкото да задълбаваш в глупости. иначе и аз си имам цели и ги гоня, но просто понякога имам нужда да се понося по течението на реката вместо да се мъча да плувам срещу него, надявам се този път да си ме разбрал :)
цитирай
3. анонимен - ...
20.08.2010 04:12
Манийте ти не са странни както ти си се изразила в заглавието, а са напълно обясними.Не само ти, но и много други хора имат тази нужда от порядък, макар че не осъзнават къде точно е най-необходим порядъкът.
Не мога да си позволя да те анализирам само от прочетеното по горе, макар че предоставя достатъчно информация, но мога да предположа за такъв тип хора, че може би са несигурни или неуверени в себе си, защото според научно изследване (перефразирам го с мой думи) ако човек не може да подреди мислите в мозъка си то тогава той подсъзнателно си налага манията всичко около него да е подредено с подсъзнателната надежда, че това ще подреди и мислите му.Обикновенно се случва когато си несигурен когато нещо се обърка, не знаещ какво да правиш или когато нещата са извън твой контрол и си уплашена(най-вече това).Тогава подсъзнателно ти развиваш тези мании за да може някак да компенсираш причинения хаос с някакъв порядък.
Изписах цял роман но поуката е съвсем кратка и простичка.Бъди по-уверена в себе си и винаги, без значение какъв хаос е около теб, винаги имай надежда, че всичко ще се оправи.Все пак това е името ти :) .. Когато усетиш тази укрепнала в теб увереност тогава без да се осетиш ще станеш лека полека по-спонтанна.... Казвам това от личен опит трупан през изминалите няколко години.Преди аз бях обсебена от кръгли числа .. кога да излизам, кога да спра микровълновата, колко цигари да има в кутията ми, подредбата на вещите ми .. и безброй още примери.И всичко това беше за да "замажа" хаотичното положение като внеса малко порядък.Надявам се коментарът ми да ти е бил от полза.. както и на тези в подобно положение. :)

P.S. Съжалявам за правописните грешки, защото най-вероятно има... но за човек който все още не може да заспи в 04.05 сутринта се учудвам, че изобщо мога да мисля.Даже се опитах да си легна след като видях блога ти.Не можах (заради горещината) и станах и пуснах компютъра само и само да мога да напиша този "роман" ... и сега ще се опитам..отново..да заспя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jackysparrow
Категория: Други
Прочетен: 23551
Постинги: 13
Коментари: 9
Гласове: 9
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930